[OANNES Foro] Feliz Navidad y Venturoso Año 2013!

Arie van der Zwan A.vanderZwan en wvanderzwan.nl
Jue Dic 27 03:23:42 PST 2012

Happy and Healty 2013 ! Arie van der Zwan

Verstuurd vanaf mijn iPhone

Op 26 dec. 2012 om 22:11 heeft "OPTIMICE MARCAS y PATENTES " <optimice en hotmail.com> het volgende geschreven:

> Feliz Navidad y un excelente 2013 para todos miembros de OANNES !
> Optimice Marcas y Franquicias
> Godofredo A. Venegas
> 988149018
> La Molina Lima 12
> Enviado desde mi  BlackBerry de Claro.

All our offers, transactions and deliveries are subject to our General Terms and Conditions as deposited with the County Court in The Hague.
Purchase and repair orders, given by Van Der Zwan and related companies, are subjected to our Purchase Conditions.
Both Conditions are published on our website at www.wvanderzwan.nl
Chamber of Commerce The Hague Nr. 27149725